The 19th century. The fighting scene describing the love and hate...

There is singular meet between the after life and this world....

'ICS Fantasia' was produced so that this work might...

89
84
95

Letter

There is singular meet between the after life and this world.

"Romantech horror" that can experience the psychophobia experience by sound and image.
It is thought that this european-style building which sometimes intersects with the other world sometimes intersects was built with the design of Marcel Erlido (1857 - 1940) in 1909 (Meiji 42), the James family said this place "PINE STRAW" I called .
When you enter this house you are caught by the illusion that someone is watching.
epilogue
It seems that the administrator seemed to hear that my father would be in such a situation that it was guided by the letter to James House to explain the key from the explanation manager
Lost family
While exploring the mansion long ago, the things that the James family once found here are found out gradually, it seems that the state is leaning as it is in the past due to the intentions of relatives William G James Chie Eric Rachel west side only I can be there
Encounter
While it's doing it, you will notice something suspicious (Rachel appears) At first it feels like a sign without speaking to me, but as I repeat the story with Rachel who will meet with the players at the end, she is not aware that I'm a ghost What? On the contrary it seems that we are frightened as a ghostly existence.
Reminiscence
You can find the key and enter the private room of each family And the background of each family becomes obvious (except for Chie's room) Why is there a difference in each memory?
Chie's Room
I heard the key of the key from Rachel and entered the wisdom room. A letter from a huge amount of Will amm, a diary that one way probably went lost in my father's place. The thing that happened at that time by the diary is gradually becoming known, but the end of the essential diary is not written. (Content that will be confusing from happiness gradually) Here the existence of the cellar is found out. (Let the player search with hints).

Basement
A lot of old things have been repaired Part of the dark wall has been repainted This secret room is confirmed to the wisdom through Rachel after confirming the scene of the crime She thoughtfully confirmed the cellar to reassure Rachel But the fact is there was a hidden room as Rachel said. It reminds me of every moment when Chie watched inside. Things that I am dead and I've witnessed with my children.
ending
It was wisdom to blame myself, but here we only bring children to Dad to heaven. "Chie, you do not have to worry, but do not worry, you will come back to your place whenever you send children" "Why does not Mama go with you? Holding Rachel and walking with a troubled face Chie and James can not go to heaven, only children go to heaven Forever children can not escape from the limbo of infants But the two who are killing people naturally can not be heaven It is absolutely natural There are options to live by four people on limbo, but since the child has no innocence, the two parents choose the method that only children can go to heaven There is a time to meet sometimes the other world and the world

あの世とこの世が交わる時がある。

この洋館は、1909(明治42)年にマルセル・エルリド(1857年~1940年)の設計で建てられたと考えられ、ジェームズ家はこの地を "PINE STRAW" と呼んだ 「この館に入るといつも誰かに見られている錯覚にとらわれる」 音と映像による心霊恐怖体験を味わえる "ロマンテック ホラー"

あの世とこの世は時々交わる時がある この洋館は、1909(明治42)年にマルセル・エルリド(1857年~1940年)の設計で建てられたと考えられ、ジェームズ家はこの地を "PINE STRAW" と呼んだ 「この館に入るといつも誰かに見られている錯覚にとらわれる」 エピローグ 手紙によってジェームズ邸に導かれたと説明管理人からカギをもらい 調査をすることに管理人はどうやらわたしの父からそういう事態に なることを聞いていたようだ

失われた家族

屋敷を探索していくうちに昔、ここに昔ジェームズ一家がいたことが 序々に判明していく、親族の意向により昔のまま状態がもたれているらしい William G James  智恵 エリック レイチェル 西側のみ部屋にはいることが出来る 遭遇 そうこうしているうちに何か不審なことにきづく(レイチェル登場) 最初は話し掛けることなく気配だけ感じるが最後にプレイヤーと直接会う レイチェルと話をくりかえしていくうちに彼女は自分が幽霊だときづいていない? 反対にわたし達を幽霊のような存在として怯えているようだ 回想 カギをみつけて各家族のプライベートルームに入ることができるようになる そして家族一人一人の背景があきらかになっていく(ただし智恵の部屋を除く) それぞれの記憶に差があるなぜだ?

智恵の部屋

カギをレイチェルから聞き出して智恵の部屋に大量のウィルアムからの 手紙、日記その一通がどういうわけかわたしの父のところに迷い込んだのだろう 彼女に日記により当時起きたことが序々に判明していくしかし肝心の日記の 最後は記されていない(幸せから序々に混乱していく様の内容) ここで地下室の存在が判明する。

地下室 古いものが沢山あるひどく暗い壁の一部が塗り替えられている この秘密の部屋が犯行現場確認後レイチェルを通して、智恵にこのことを伝える 不審に思いつつ彼女はレイチェルを安心させるために地下室を確認しにいく しかし事実はレイチェルの言うとおり隠し部屋があった。智恵が中を覗いた その瞬間すべてのことを思い出す。自分が死んだことや子供達と心中したことを  自分を責める智恵であったがここでパパ登場 子供だけを天国につれていく。 「智恵、君はつれていけないんだ。でも心配するな、子供達を 送っていったら必ず君のところに戻ってく来る」 「どうしてママは一緒にいかないの?」と子供に聞かれるが パパはレイチェルを抱っこして困った顔で歩いていく 智恵とジェームズは天国に行けず、子供だけ天国に行く こうしないとずっと子供達はthe limbo of infants(日本的にいうと 賽の河原)から抜け出せないためだ また人を殺めている二人は当然、天国いけない至極当然である ただlimbo で4人で暮らす選択肢もあるのだが子供には罪がないため 両親二人は子供達だけ天国にいける方法を選んだ

Tags: 

Useful links

Get in touch with us

about us

-ICS (Interactive Cinema System) & IPAS(Interactive Prim Action System) for virtual World -
This system,which is not like Machinima,was developed into framework which can share same experience in virtual World.
We can make cinema-view by myself which we direct screen-effect,direction,camerawork,subtitles and so on.And we can be realized it.
Education - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.